מי הלקוח: בנק הפועלים
מה המטרה: הרחבת היקף הפעילות הדיגיטלית בקרב לקוחות הבנק: לקיחת הלוואות, הפקדה לפקדונות, העברת כספים מאדם לאדם ועוד, באמצעות מערך נציגי מכירה של בנפיט
מה קורה בשטח: נציגי חברת בנפיט הוכשרו להעברת ידע דיגיטלי ללקוחות בסניפים. הם פוגשים את לקוחות הבנק בסניף ומדריכים אותם לשימוש נכון ופשוט באפליקציה של הבנק ובאתר. זאת, במטרה לקצר את זמן השהייה בסניף הפיזי ולהרחיב את השימושים הדיגיטליים מרחוק.
כמו כן, אנשי המכירות של בנפיט מסייעים ללקוחות הבנק בשימוש באפליקציית BIT, להעברת כספים מאדם לאדם, ללא תלות בהיותו לקוח הבנק.
אנשי המכירות של בנפיט פוגשים את הלקוחות בסניפים. כך למשל, לקוח שממתין בתור למטרות העברת כספים, נמשך מהתור ומקבל סיוע והדרכה בכדי לסייע לו בביצוע הפעולה שלשמה הגיע לסניף ביעילות רבה יותר