שיטות עבודה ברשתות
השיווק ובחנויות השכונתיות

רשתות שיווק – סניפים גדולים (חנויות דיסקאונט)
חנויות הדיסקאונט הן חנויות בשטח של 2000 מטר ומעלה. חנויות אלו מאופיינות במעברים רחבים, בקטגוריות השונות: מזון, לא מזון, Non-food, near food. כמו כן, בחנויות אלו שדרת קופות רחבה שמאפשרת נקודות מפגש עם הלקוח בעת ההמתנה לתשלום בקופה. בנפיט עתירת ניסיון בהתפרסות על שטחי מסחר נרחבים אלה, תוך בניית בולטות רחבה למותגים במדפים השונים ובאיזורי החנות, החל מהתקרה ועד למדבקות רצפה, מוצרי תלת מימד, מוצרי נראות קבועים על המדפים ועוד.

החנויות השכונתיות
החנויות השכונתיות הן חנויות קטנות יחסית, שטח של עד 500-1000 מטר. האתגר המרכזי בהן הינו קידום מכירות ושיווק בשטחי מסחר מצומצמים וצפופים ולייצר את אותה בולטות כמו בסניפים גדולים. אנו יודעים להתאים את האלמנטים המכירתיים והתדמיתיים לשטח המדפים הקטן יותר. כך למשל המעברים צרים יותר, ראשי הגונדולות צרים יותר והשילוט כולו עובר התאמה.
מאידך, הקרבה בין סוגי המדפים השונים בקטגוריות שונות מאפשרת לנו לייצר פעילות של שילוב בין קטגוריות (Cross Category) במידה יעילה מאד. כמו כן, בחנויות קטנות התקרה נמוכה יותר ומאפשרת תליית אלמנטים בקלות רבה יותר. בחנויות אלה הכניסה לרוב משמשת גם כיציאה, ולכן ניתן לפעול באיזור זה פעילות מכירתית ותדמיתית שונה מאשר בחנויות הגדולות, שם מופרדות היציאה והכניסה.