שיטות עבודה רשתות פארם
אנו משרתים את היבואנים והספקים, הלקוחות הגדולים ביותר בארץ ובעולם. בבניית שילוט, פרסום וקידום מכירות ברשתות הפארם. פעילות זו מתקיימת בכמה איזורים שונים בחנויות:
איזור הבישום
איזור הבישום מתאפיין במדפים אסתטיים במיוחד, ריחניים, חלקם הגדול מדפי זכוכית. איזור זה מאפשר שילוט מחומרים איכותיים יותר מאשר במדפים של האיזורים אחרים. במדפי הבישום כמעט ולא נעשה שימוש בחומרי נייר לאלמנטים, אלא בעץ, זכוכית, פלסטיק וחומרים קשיחים אחרים. מדובר בשילוט שעומד בסטנדרטים של החברות הרב לאומיות המשווקות את הבשמים, התמרוקים והקוסמטיקה.
מבחינה טכנית, מדובר בהתקנות עדינות יותר, התקנות שמצריכות מומחיות רבה בקרב המתקינים. זאת, משום שהמוצרים המוצגים על המדפים יקרים מאד ועדינים. איזור שטחי הבישום והקוסמטיקה הוא שטח מדף מוגבל, שמאופיין בתחרות נרחבת. אנחנו יודעים להתאים את עצמנו לנתוני השטח הללו, באמצעות החומרים הרלוונטיים ומעסיקים מתקינים שיודעים לעבוד בבתי מרקחת, או במדפי הבישום.
בתי המרקחת
בית המרקחת הוא שטח ייחודי ברשתות הפארם, שכמוהו לא קיים ברשתות המזון או בכל חנות אחרת: זוהי נקודת מגע מיוחדת עם הצרכנים. הצרכן עומד בתור, ובסופו הוא מקבל שירות אישי מרוקח. לכן, השהות באיזור הזה היא יחסית ארוכה והחשיפה של הצרכן לשילוט פרסומי היא כמעט בלתי מוסחת. כמו כן, זהו איזור שמאופיין שברגולציה מאד גבוהה. המוצרים שלנו עומדים בתנאי הרגולציה המחמירים ביותר באופן שלא פוגע ברמת הצגת המוצר וממקסם את החשיפה של המוצר לצרכן בנקודה זו.
מדפים כללים
עיקר שטח המסחר ברשתות הפארם הינו מדפי מוצרי הצריכה השונים. טואלטיקה, ניקיון, דטרגנטים, מוצרי תינוקות וכדומה. מדובר בשטח נרחב המאפשר פעילות שיווקית כמעט בלתי מוגבלת על גבי המדפים: מוצרי תלת מימד תלויים מהמדף, מוצרים ריחניים, מדבקות וכדומה.
בחנויות אלה ישנם לעיתים קרובות גם חלונות ראווה המאפשרים לנו חשיפה לרחוב או לרחבת הקניון, איזורים שנהנים מחשיפה לתנועת צרכנים רחבה. בחלונות ראווה אלו, אנו יודעים לייצר נראות משמעותית ובולטות למוצרי לקוחותינו.